Don't tell me....

Lite mer oväsentligt.. God morgon. Eller ja nu är det ju lunch. Ska klä mig och dra i väg till elin, samt springa in på öb o kolla om det har trådbackar.. ville inte gå upp imorse. Kan mitt humör vända nu...

Det är konstigt eller konstigt o konstigt är det väl inte men ju mer blogg man skriver desto mindre mess och prat blir det i telen.. det blir lixom som att alla vet hur man mår och vad man gör en då. Samt jag själv åt andra hållet också. Det är nog bara tess och hanna som brukar uppdatera sig om hur man mår efter de läst ens blogg, vilket är väldigt kul efter som att man då även ser att de bryr sig om vad som händer.. Nu mena jag inte att dom andra inte bryr sig,
men e ni fattar och gör ni det inte, synd då..


Mamma står och diskuterar när hon hänger tvätten - två leggings? Tre svarta leggings är jag uppe i nu... -Oj två likadana svarta tröjer? Nej den ena hade större knappar.. -är det inte svett material i den här bodyn? Fast du svettas ju inte så mycket. Skratta. Kanske ska börja lägga mer tid på tvätta själv =) Jaja hennes söta fundersamhet får mig att le i alla fall.


Telefon räkningen kom i dag .__.
bläää...

Aaa i mån börjar mitt ex jobb. Det kreativa. Ohhoo. varför har jag ont i magen. Men på nått sätt får det de och pirra i magen =D kommer att bli tre roliga veckor. Och kan nog lova att det kommer bli många svordomar också. Men om ja känner mig själv kommer jag skratta åt mig själv också. För jag är så jävla rolig. Vist.


Hallå, säg inte andra ska skriva kommentarer om ni inte skriver själva=)


Nej vill ha en carro o milla fylla. Hur kul har vi inte haft det, dansa på borden och blivit inne låsta på toan vid försök av något smått olagligt =) hahahaha. Och natten då vi åt vitlöksbröd, efter det jag fick kramp i magen mådde super illa ju och inte kan äta det lika mycket längre. Jag som älskar it!


Nix pix. Ha en bra dag.

Kram

//carroline



Kommentarer
Postat av: Emelie

Va fan en annan har inte tid med sånt här ;) haha, nejdå ärligt talat så har jag fan inte vetat hur man gör, vill ju ha en lika fin sida som dig med kort och sånt! Hur gör du?

2009-02-10 @ 21:36:11
URL: http://backius.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahah ja det var tider det:)

2009-02-11 @ 15:51:07
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahaha, jag höll på att vika mig dubbel av skratt när jag läste om din mammas hängatvätt historia,jag kan nästan höra hur hon låter!:D

2009-02-11 @ 20:48:00
URL: http://backius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0