hej

allt händer samtidigt som inget händer.

ja e trött  som alltid samtidigt som pigg efter att fagtiskt börja lägga mig i tid o komma upp i tid.

ja blir stressad av folk o det är skit irreterande. ja förstår inte hur de orkar o va på en.
bara en sån sak att ja inte haft nå nummer på min mobil efter lagningen och får medelande på fb om att "-varför hör du inte av dig" Förlåt men va fan e folks problem?! kan de höra av sig själva. är det bara ja som ska hålla vänskapen vid liv..
ja vet att alla har sitt i sina dagar tiden rullar på... även jag.. det är väl ömsesidigt att höra av sig??

eller bara att få en melling om en sak som blivit tjatad om flera gånger innan man slagit upp ögonen på morgonen...
eller att mina jobbtidet hoppar åt alla håll o kanter...

stabiliteten!!!!vart är den. den som ja igentligen inte vill ha men endå vill ha i grunden...
letat efter lägenhet nu ett tag, för om vi ska ha kvar denna må vi gå upp 400 kr i månaden vilket inte är nånting!! men han vill ej att vi tar bort gaderoberna som är i ena sovrummet. vilket vi må göra för nu är det bara en stor gaderob o vi vill ju hellre ha ett sovrum till. i vart fall om han går upp i hyra!det är ju en trea som han skapat en tvåa av... så ja giddar inte:) ska säga nej i dag. vart ja ska ta vägen 1 sep vet ja inte. vi får se:)
Beth vet ej om hon kommer ha råd heller längre så då må ja bara komma på vad ja ska göra själv..
ja vet att löser sig det är det minsta problemet. inte för det är ett ända problem förövrigt:)

helgen har vart toppen förövrigt äntlinge fick ja gå ut på qadiz o dansa natten lång. sedan fick ja ta en dunder full mats hem...

nu då.ska ja ta o skriva lite kort o göra mig klar för åka till jobb.stänger butiken i dag:) i morgon är jag fri ska åka tll toys för hämta intyg. sedan med malin. hinna med en fika med alexandra oxå:)det blir kos....

Vad sker hos alla er?
hur går det med magen ? Tre nära väntar barn nu <3
jess, hur går allt?

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0