hey på er!!

När det regnar är det okej, då får man vara inne man får sova o man får vara sjuk.. De tre dagar med sol har jag sovit bort.. och irreterat mig på att det är sol, och bara samtidigt acepterat att det är sol o att ja må vila upp mig. nu eller aldrig :)

Och det känns oki, jag har gått igenom skåpen, hitta en choklad bit sen ammi o mats var här:) JAMMI! den behövde ja. har även ätit upp den sista sadinen.(fisk i tomatsås) och tömt kylskåpet.

ja e fortfarande förkyld men känner att det är på bättring, men i dag måste jag ta mig ut i regnet, måste ta mig till affären. köpa mjölk smör toa papper osv.

ta mig ner till malin hon slutar kl 17 så ska vi handla i hopp.sen hem o vila igen:)hon får besök idag så ja känner att ja må bara frecha upp mig lite:)

kollat på rum o lägenheter hittat ett ja kan tänka mig till bra pris. med två killar.fårse om de svara men i allafall så har ja ett kollektiv på 5 pers:) jannica lollo tess och en ny carro o ja:) kan bli toppen. Det lutar till att det blir det!

Jessica! ditt lösenord tack så ja kan läsa din blogg:)

nu ska ja ta o fixa till mig lite.

ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0