ska jag säga godmorgon eller godkväll

sov till fyra, febern är tung, men förförsta gången på länge slår ja upp ögonen och inte tänker på han. utan snor o att ja e tung i huvudet i stället:) haha. oki de känns bättre å tänka på fast jobbigt. just nu vet ja ej hur ja ska hinna bli frisk tills i morgon då det är dags att jobba igen. ja undrar fagtisk hur mycket en del andra hade gjort med jobb om de var sjuka. kan säga att tempen rädda mig i dag. hade inte det ståt närmare 39 grader hade ja säkert pallrat mig i väg i allafall till mötet. men i dag fick den bara sätta stopp för mig. tack bock. varför har ja inte gidda o leta fram den då ja var dyng sjuk tidigare i år??

jag har en temp som man stoppar i armhålan om ni undrar.

nu får malin komma hem va ska ja annars göra det är sjukt tråkigt o vara hemma...o sjukt tråkigt o vara själv....

ja må boka fredrik snart för flytt hjälp igen:)
stakars. oki här fans det hiss o tidigare var de på första planet.. nu är det treee långa trappor upp:) utan hiss. ler. ska fråga om han har nå vänner som kanske kan hjälpa oxå!?!? funderar på börja lite tidigare oxå. en sak i taget lixom...kommer det att ske!? nej. ler

prata med linda just hon va oxå dålig, med huvudvärk. hon har gått upp en del nu... vill bara se na!!!:)snart så.

nu ska ja krypa ner i soffan igen. o håller tummen för att hon kommer hem så ja slipper vara sjäääälllvvvvv.blööööö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0