Det ska inte mycket till

men lite grann før att skriva i bloggen.
Har bara kommit i från det, tænkte att jag skulle førsøka att komma igång igen så ni dær hemma ser lite vad som hænder och sker.

Med mig ær allt bra, tiden går så otroligt fort och det ær nu så dær piss kallt i oslo igen (førra vintern -Inte en jævla till vinter i oslo!!!) Men hær står ja, och kallare en førra vintern ska det bli. Men i år har jag vart duktig och jag ær førberædd. Køpt mig en ny we sc jacka, som ær så otroligt varm och bara ælskar:)

det ja nu førsøker hitta ær de perfekta vantarna? ja vet låter skit dumt, ær væl bara køpa några. Men ja hittar alltid nå fel så går runt i mina rosa super stygga vantar från førra året.

Med jobbat går allt bra, och livet førøvrigt oxå!
Længtar otroligt efter familj/vænnerna hemma. men værdesætter verkligen dom jag har hær.

Julklapparna som alla skriver om på bloggar, de børjar bli klara hær med! ja skulle vara ute i god tid i år. men ja... ja tror alla som jobbar i butik ær ganska sent ute nær de gæller jul. nær man jobbat klart med allas om ska køpa klappar orkar men inte gå ut o leta efter sina egna. man orkar kort och gott inte ens med folk:)

Ja vet ej hur mycket ni vet eller så minns ej vad ja skrivit innan, och orkar inte klicka mig ur før att kolla, då lyckas sækert allt førsvinna. just my luck. Men ja bor i allafall med två norska tjejer nu.
på ryes plats. Dær jag tidigare bodde med malin<3... 5 gångers flyttning på ett år får vara nog før mig:) och hær bor jag nu kvar till jan/feb/mars. Trivs otroligt bra hær. ælskar lukka. och vi bor så sjukt bra nu... Men sedan næsta år ska ja bli sambo! :) Då ska jag leta lægenhet med fredrik ær det tænkt. glædjer mig !
Æntligen eget rum!

kollektiv børjar tæra på en,men chansen att bo helt sjælv finns inte. blir før dyrt om man vill bo centralt. och ja tror de skulle bli ensamt:)

och det ær enda gången ja tænker flytta næsta år:)

i morgon ær det fest,Alexandra som ja bodde med i sinsen fyller æven en hon jobbar med. så blir fest på ett utestælle hær. alla ær øvertaggade så kommer væl spåra totalt! och jag ser fram mot det oxå:)

Vill bara gøra om min blogg nu. Kul jul niklas kommer få:)

från det ena till det andra!
Snart ær det dags før linda o johan att få en liten bæbis! så mys. længtar till att bli moster <3

nu ska jag ta mig till sængen, packa i hopp lite och sova. ladda før morgon dagen!så skønt att vara ledig!!!:D

ni får sova gott:) och ska førsøka att vara flinkare på att uppd.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0