drit förbannad

så sjukt arg o less att folk kan va så drit dåliga! fyfan.oo ja.....................kan ikke skriva här vad det handlar om men vill ändå skriva av mig:) Tar det i morgon så allt bara faller på plats!

gått bra på jobbet i dag trotts att ja vart så sjukt trött sjukt less o bara blä.

vart tog min stake vägen??? efter ha vart med beth så undrar ja va fan jag tog vägen?vart är ja..... nu ska ja fan hitta tillbaka till mig själv o det är nu!! pallar ikke det här.
folk kan sitta på någons annans arsel inte mitt.

ler. ja e sur men ja kan fortfarande le åt de.

köpte nytt puder i dag.tror de blir tipp topp. förövrigt var beth här vi åt sushi och snacka... super kosligt!
nu ska ja gå å byta om ta bort smink o krypa ner i sängen o läsa...

gu vad ja saknar folk:)
må ni vara så långt bort?eller är de ja som är de som dragit.
jag har en hemlighet som ja bara vill skrika ut men får ikke en:) love love


kos er så hörs vi snart igen! ja ska uppna butiken i mån o ja älskar det. kosssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0