jag vet varför jag hatar måndagar

för att jag måste gå upp ur sängen och veta att ja ska börja jobbet kl 15, andra tycker det säkert är skönt. kunna ta det lugnt o fixa? men nej, man hinner ju inge!? först ska man inse att man ska förflytta sin kropp. sedan att man ska komma på vad man ska ha på sig när fantasin är trist. ja e blek. ja har nu skrubbat bort all min brun utan sol. och ge det en chans..men börjar ångra mig?! inget ser lika fint ut. bara blackt o nej.

ont i halsen har ja o ont i öronen ja borde vart hemma när jag var sjuk. varför kan ja inte säga nej? fyfan ja kommer få drass med den här förkylningen hela sommaren ut nu.....nej. apotek o förfrisknings piller.
panodil o hoppa i säng ja tack!!!i morgon ska ja upp tidigt igen. borde vara glad? jobbar förmiddag! älskar det . man blir klar på jobb o hinner med massa. men. nej. i morgon blir de till fem. o ja e trött hängig. Sedan ska ja träffa på beth:D de blir skoj hon ska med hem till mig en sväng för se lägenheten.


Min helg har vart otroligt toppen o ja längtar tillbaka till karlskoga. barnen är så otroligt underbara o söta.
Ari fyllde 40 så blev fest o skoj. längtar efter dom alla nu:)er :)

ja har frästen fått skrivit om mitt kontrakt nu så nu  e ja deltiden i butiken:) så nästa mål butikschef;)

nu ska ja hoppa i säng o sooorrry min dåliga uppd. ska bättra mig . min mobil är tillbaka nu så får börja fotta igen:DKyss o klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0