Så Sjukt

Dålig uppdatering av mig!! fy på mig:)

allt rullar på tillbaka i oslo. jobbar som 17 som att johnny är på ferie och vår extra hjälp är sjuk (bli frisk nuuu) i går blev ja kvar till sju i dag till fem. kuuul men oxå väldigt jobbigt när ja mår lite kräset i kroppen själv.

och ja vet inte vad ja ska skriva riktigt, ja ska hoppa i säng, öppnar i morgon igen.... åå äntligen på fredag får jag stänga butiken:) sedan ska vi ut o äta o så?!oj kanske blir lite sent kom ja på nu.men men:)

ja ler varje gång ja korsar ryes på hemvägen. trivs så bra här så nu ska det letas lägenhet på detta område!!! med basta! lär flytta i slutet av aug. igen. kontraktet går ut då... ååå ja bara flyttar! sjukt mig!
här skulle ja verkligen vilja bo kvar!!!!!

nu nattiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0