hey hey:)

Haft en fin dag??

Själv har ja haft besök av veronika och flickorna. Hanna var sååå liten! Och nelly bara växer och växer. Så söta tjejer:) De fikade och stanna en stund. Efter de gått blev det ut i solen, för en liten stund. sedan tröttna jag ganska fort av att ligga där och svättas. blev att flytta in i skuggan och sova fyra timmar!?

Blev pizza och kycklingrulle. ja sa jag ville ha räkrulle men fick kyckling? eller?! ler pappa sa att jag sagt kyckling så ja må väl ha sagt de och därför han kanske kollade konstigt på mig när ja fråga om det var ägg i ? haha. GODMORGON

nu på kvällen har ja vart hemma hos samme och skjutit paintboll för första gången!!! Så sjukt kul .ja träffade flaskorna oxå:D När får ja skjuta på en människa!? Happy face!!!:D käka godis med affe,
körde hem jonas o marina. sedan nu är ja hemma och borde sova!!

ska lägga mig så ja orkar upp i morgon å är lite pigg. kanske hämta ut armbandet till festivalen i mån?
vi får se lite.....må ringa frissan i mån!!VILLINTE .men vill fan inte gå så här heller.
Fllaaauuuu.
 
En låt från beth innan ja somnar, Milla ja tror du kommer gilla den:) : J-holiday - Forever Ain't Enough

sovgott hörni:D
kos er
Mys misse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0