home

Som ni säkert inte missat har ja en ny favorit låt som ekar i datorn. o när den inte ekar där då ekar den i min stämma:) love the way jou lie. men den finns ej på youtube.kika på spoti.

sitter nu i sängen i mitt rum. mitt stora rum, har inte tänkt på det innan men det är stort rent o städat. (mamma uppmana mig att inte slå på fläckten i taket en bara;)..) ler. ja trivs så sjukt bra på mitt rum. men sängen känns tom. sist var han den där med här. o det känns i tankarna fast ja försöker o inte låta de komma förnära...
men i allafall!

Jag är hemma:) jag har i dag gått på stan med lillebror. tur vi är så sjukt snygga att det är grymt. skratta.
"Men hallå mellan en skala på 1-10 så är jag i allafall en 8a" han får mig o skratta och den kommentaren är så bara klockren just i det ögonblicket!
Kollat fotboll när killarna hade match idag med lisa, åkt cab:D ÄLSKAR!!!! vart på m-donalds.hmm ja vet!!! beroende av strips o vitlöks dippen.

Fick min underbara blå klänning i dag, mamma har köpt den åt mig i gåva:) fick även ett stripit linne med tryck på  :D så glad!

i morgon blir det tandläkaren. glädjer mig inte!!! dyrt o bara drygt. sen frissan. vill klippa på ena sidan som ja täntke då ja flytta till norge men nu käns de inte som ja kan de för det är två nya tjejer som börjat som har så på jobbet...hmm. e ja kommer nog på någe:D
träffa systerryster!!!:D ska få jordgubbstårta hemma hos henne sedan ska ja även hinna med lisa:)

så mycket att göra nu när man är hemma. hinna med alla o allt.
veronika söndag???
Elin måndag???
Sedan drar ja mig  mot p&l till tess:D

lycklighet klem



Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja, vi kan försöka få till en träff på söndag!

2010-06-24 @ 10:32:18
Postat av: Camilla

Tack finast : )

2010-06-24 @ 17:49:48
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0