jag dör på mig själv

för att ja e kass på att uppdatera och på andra för att de snackar så sjukt mycket skit o sen heltplötsligt är vänn med de som de snackar skit om!Ett stort plus till er och ett stort plus till mig som inte pallar er:D

ohoo! ja e glad och ja känner att ja e sjukt övertaggad för i morgon, fest i borlänge med carro. kan inte mer en gå galt!?=)kommer bli skoj. o så får ja i mig svensk alkohol så må gå bra. vist?

:)en liten millis hoppas ja på på hemvägen oxå!

ja e sjukt gira!
vid månads skiftet byter jag butik in till byn ja tror de kommer bli toppen!
ja har nu färgat bort mitt blonda hår med balndade känslor kan ja lova. älska det blonda!!! men ja trivs helt oki med detta oxå på nått sätt känns det mer mig tror ja:)eller så är de bara för allt börjar kännas bra..

Man lär sig nya saker nästan varje dag, och om man inte gör det en dag då inser man bara hur smart o klok man är vissa dagar:)

 I dag har ja träffat elin och max, han blir bara större o större.mer o mer lik pappa=)Förbi vid mormor och träffa veronika o nelly och den lilla hanna. <3
efter det blev det bada med mamma pappa linda och johan, lindas mage har stannt lite i växten sen ja såg henne sist tror ja,men tycker hon kan skjuta ut ungen nu:)eller så väntar vi tills han har blivit stor som en kokosnöt i allafall:D

fatta ja har fått nytt jobb!!:D samma sällning som ja har nu men mer tid o  i centrum. ja e glad.
tänk att allt händer när man har "gett upp" eller bestämmt sig för nå helt annat...tagit slag i saken kan man säga:)

nu ska jag ta och sova.ni får sova så gott!
och jag har lärt mig göra fiskbens flätor!!:D
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0